Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Sunday, October 17, 2010

egész úton hazafelé...

...gyűjtögettem.
Mivel itt nem igazán létezik az az évszak, hogy ősz, hát muszáj volt eszkabáljak magamnak egy keveset belőle... Általában annyit esik itt az eső, hogy a hó alatt is mindig zöld a fű, sosem szárad le, szóval míg máshol falevelek, szüret, dióhullás meg gesztenye van, addig itt eső, hideg és nyáriasan zöld fű van... ma beszéltem az otthoniakkal, hát mit csinálnak? Apu a mustot tölti a korsókba... és én idén is lemaradok az őszről... így hát végső elkeseredésemben ezt gyártottam....mikor elindultam hazafelé, még sütött a nap, de mire fényképezésre került sor, már igencsak borús lett... legalább az eső az őszre vall :)) no, és hát eléggé jól kivehető a háttérből, hogy miféle zöldről beszélek...


















... és közben haladgatok a karácsonyi mintámmal is, de arról még nem készítettem friss fotót... majd az is jön :)

1 comment:

Csandi said...

Kedves ez a kis őszi "csendélet":))