Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Sunday, January 9, 2011

a boldog új év már rég nem új...

s én csak most jutok oda, hogy írjak is valamit.... varrogatok is közben közben, de képeket még nem mutatok... eleinte nagyon örültem a minden nap reggel egy óra, este egy óra vonatozásnak, mert volt idő hímezni, de mostanára már olyan fáradt vagyok, hogy csak nézek ki a fejemből, s nem nagyon haladok a munkával... ha már a hímzéshez is fáradt vagyok, az már régen baj...

1 comment:

Anonymous said...

Talán ha tavaszodik könnyebb lesz majd...

Tudom milyen lehet napi két órát utazással tölteni... mikor én dolgoztam,napi hármat utaztam háromszori átszállással, de nagyon szerettem az akkori munkahelyem, nem akartam változtatni- de nagyon fárasztó tudott lenni.....