Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Wednesday, April 20, 2011

blackwork...

 azaz green and white -work húsvéti tojás... amit jól elrontottam... a minta szuper, egy délutános munka, csak az összeállításnál lőttem mellé... piros filc kitömött tojást készítettem, s arra varrtam rá farkasfoggal a blackwork mintát... s mikor készen lett, akkor vettem észre, hogy egyáltalán nem is tetszik :( túl sok volt a piros, a minta piros aidára készült... magáról a mintáról nyers formában még fotót sem készítettem... úgyhogy lefejtettem a mintát a tojásról, s maradt csak körben a farkasfoggal, amit újra rögzítenem kell imitt -amott... ilyen maradt a (sajnos tojásra varrás miatt túlságosan megnyírbált) húsvéti apróság... lógókának még beillik valahogy...

itt meg kertünk virágaiból egy csokorra való.. jobbnak láttam szedni és hozni be belőlük, mert nagyon össze - vissza a gyep között nőnek, s fűnyírás volt beígérve... sajnálnám, ha csak úgy eltűnnének...

1 comment:

csutkailda said...

Úgy látom,hogy mindenki erősen hangolódik az ünnepre.
Szépséges az alkotásod! :)))