Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Sunday, May 8, 2011

süti és park

nem hímeztem semmit, de sütöttem... múlt héten neten talált két receptből csináltam egyet, a lapok egyik, a krém másik alapján készült, és ez sikeredett belőle (Kedvenc szelet és Lajcsi szelet kombinációja)

tegnap pedig Boci süti készült, ajánlom mindenkinek figyelmébe, nagyooooon finomra sikerült:)


Hozzávalók   
    1 tojás
    1 kiskanál szódabikarbóna
    11 evőkanál olaj
    15 evőkanál liszt
    11 evőkanál kristálycukor
    15 ek tej
    2 evőkanál kakaópor


Töltelék

    1 csomag (25 dkg) túró
    1 tojás
    1 evőkanál búzadara
    5 evőkanál kristálycukor

A hozzávalókat kikeverjük, sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük, a krémhez pedig a cukrot elkeverjük a tojással, majd belekeverjük a túrót is és halmocskákat rakunk belőle a tésztára. 180 fokos sütőben 35-40 perc alatt tűpróbáig sütjük.




parkban pedig ilyen fotók készültek mostanság...       



2 comments:

Csandi said...

Nyami:))))))))))))a boci sütit már én is megsütöttem , igaz én édesítőszerrel,tényleg nagyon finom süti:)

csutkailda said...

A boci sütit mi is szeretjük. Klassz fotók készültek a parkban. :)))