Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Wednesday, December 14, 2011

dec. 14

"Az ünnep úgy szép,
ha képes vagyok szeretni még,
mert nincs karácsony, ha magam bezárom,
s nem teszem ki eléd."
Eleven Hold
Olyan sokan szeretnénk jól, szépen, meghitten ünnepelni... néhány hete, barátnőmmel való beszélgetés közben jöttem rá (megint) arra, hogy bezárkóztam... szoktam, elég gyakran, s észre sem veszem. Bezárkóztam a barátaim előtt, a párom előtt, sőt, saját magam előtt is. Észre kell vennünk, hogy bár nyitott szívünk sebezhető, s ezért is zárjuk be automatikusan, tudattalanul is, mégis az a jobb nekünk és környezetünknek is, ha "kiteszem magam eléd."
Mennyivel jobb, mióta erre újra rájöttem!
Bár ne felejteném el soha...A szívemet átadom én.
Ó nézd, leteszek mindent, lábad elé.
Mi nélküled benne volt kár és szemét.
Uram szívemet átadom én.
A szívemet átadom én
Ó nézd, könyörög lelkem új életért
És elhiszem, üdvömért véred elég.
Uram, szívemet átadom én.

1 comment:

Palkó said...

Igazad van, de a mai világban ezt csak Isten felé merem megtenni teljesen őszintén... egyébként... kiteszem a szívem, és rátaposnak... :(