Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Monday, June 18, 2012

egy bejegyzés

erejéig, hogy miért és hova...
Voltunk már párommal együtt külföldön szerencsét próbálni, egyszer, kétszer, többször, s most indulunk még egyszer...
Angliába megyünk, nagyoooon szeretjük ott, s munkaszerződéssel indulunk neki ennek az útnak, remélve, hogy több sikerrel járunk, mint legutóbb....
http://www.haygrove.co.uk/ - ide megyünk dolgozni, nem lesz egy leányálom, de bírni kell... s ha minden jól megy, 1-2 év múlva már úgy tudunk ide hazajönni, hogy szüleim lakását renoválva s manzárdot építve lesz hol laknunk... úgyhogy most már csak pár nap, pakolás, s majd beszámolok, milyen is az olyan...
Köszönöm a bátorító szavakat, bízom, hogy jó lesz!
Köszönöm!

5 comments:

Csandi said...

Vigyázz magatokra kicsi lány és sok sikert kívánok!:))

Zsuzsa said...

Huh, ez nem lesz könnyű meló! Bár én egyre jobban szeretem a kertészkedést és a fizikai munkát is egyre jobban...imádkozom értetek! Jó lesz ott is nektek, kicsit irigyellek is, de én mindig mennék, szóval én nem vagyok mérvadó ebben :-D

Timi said...

Én is sok sikert kívánok és gondolok rátok!!!

erdoseva55 said...

Kívánom, hogy leljed meg benne az örömöt! Sok sikert, és felteétlenül jelentkezz!
Szeretettel ölellek:)

Pamlerva said...

Erőt,egészséget és szerencsét kívánok Nektek.A hamuba sült pogácsát ne feledd itthon, mert szükséged lehet rá az uton:)
Vigyázzatok Magatokra!
Szeretettel ölellek én is,

Hajnalka